HTML

NetSzemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok

Jelenleg ez a blog az "online közösségi televiziós kisérlet" munkanaplója, a project dokumentálását szolgáló elsődleges dokumentum. A legfontosabb tudnivalókat itt találod: www.kmgl.bloghu (ez arról szól, hogy hogy lehet a lehető legkellemesebb munkával a lehető legtöbb pénzt keresni), valamint a www.startnap.com/freeland, amely a virtuális királyság linkgyűjteménye, amolyan kezdetleges "királyi telefonkönyv". Végül a www.startnap.com/2011 arra való, hogy - ha nem jut job eszedbe - legyen egy kiindulópontja a saját startnapodnak. Vegyél át bármit, amit tetszik, de ügyelj arra kérlek, hogy te is oszd meg a tapasztalataidat! Előzmények: (2008-2009) A RádióQ-n 2008-2009-ben futott műsor blogja. Jelenleg a NetSzemle videós változata a NetSzemle.hu címen követhető - Folyamatos cikk- és videóválogatás - Saját készítésű anyagok - Szavazások, játékok - Szombatonként új, 2 órás online tévé - Élő adás lehetősége - Heti hírlevél

Friss topikok

  • NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok: Itt vagyok, most jöttem meg Seattleből, itt vanmak a a videók róla: youtube.com/telkes (2011.11.03. 12:37) Új honlapok és értelmes akciók
  • 1.szóló: Érdekes volt látni Humánia emblémáját. (vs. "IDE":)) Az jutott róla eszembe, hogy ha valaki valami... (2009.07.16. 22:43) Körlevél a listára
  • 1.szóló: Nekem ez a beágyazott szavazás nem igazán működik... (Firefoxon) Direktben: poll-r.hu/poll/101392... (2009.07.16. 22:31) Szavazás
  • NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok: JB, pedig egyszerű. Egy ilyen kérdés ahhoz a 90%-hoz szól, akik nem szeretik a főnöküket. Nem azt ... (2009.06.27. 07:20) Vannak-e megosztható tapasztalataid?*
  • Neduddgi: Örülök neki! :o) (2009.04.17. 00:55) Találós kérdés a hallgatókhoz / Előzetes

Adásüzenetek a "baráti kölcsön" témához

2009.07.03. 06:00 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

 

#00010409 | 2009-07-02 21:33:09 |

 

Ha a nyakamra járnának nap mint nap az adósságom miatt, az nagyon kellemetlen lenne, és biztosan találnék módot rá, hogy ha nehezen is, de megadjam a tartozásomat. Igy húzom amíg lehet. Atól szoktam félni, hogy közös barátaink előtt kiderül ez a tartozásom.

#00010408 | 2009-07-02 21:27:42 |

 

Én is tartozom valakinek több éve. Amikor kölcsönkértem, nem számítottam rá, hogy nem fogom tudni visszaadni a megbeszélt határidőre. Később, lett volna lehetőségem visszaadni a kölcsönt, de nem tartottam nagyon sürgősnek, mert aki kölcsönadta sokkal jobban állt anyagilag, nekem még azért még nehézség lett volna visszaadni. Aztán elfelejtődött a dolog...

#00010407 | 2009-07-02 21:26:34 |

 

A kölcsönadás kitűnő módja, ha meg szeretnél szabadulni valakitől és többé az életben nem akarod látni.
Én szinte mindig rosszul jártam, ha kölcsön adtam valakinek, ugyanis
ha elfelejtik megadni, akkor nekem kellemetlen, hogy fel kell hoznom a témát és sokkal rosszabbul jövök ki a dologból, mintha egyszerűen nem segítettem volna.
Volt olyan, aki inkább megszakította a kapcsolatot, csak, hogy ne kelljen megadnia, ebben az esetben is rosszul járok, mert elveszítek egy ismerőst és még a pénzemet is. Legutóbbi példa erre egy 10 éves barátság, fél éve nem beszélünk, holott a kölcsönadás előtt minimum havi rendszerességgel tettük.
Kölcsön nem annak kell adni, akihez érzelmileg kötődsz hanem annak aki tutira meg tudja adni, ez az egyetlen módja, ha el akarod kerülni a kellemetlenségeket. Akit meg szeret az ember, annak meg kölcsön nélkül is ad, ha van rá módja.

Ha van saját tapasztalatod bármelyik oldalról, oszd meg velünk!

 

Szólj hozzá!

Címkék: hitel tartozas ados barati kolcson penzbehajtas

A bejegyzés trackback címe:

https://web22.blog.hu/api/trackback/id/tr821223314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása